Grafokor Superbrands gold partner
sgs

Tri ovogodišnja vruća trenda u dizajnu ambalaže

Kompaktna pakiranja? Retro izgled? Ornamentalni dizajn? Možete pokušati ubaciti sve aktualne trendove u jedan proizvod, ali naravno da vam ne preporučamo takvo što.

Trendovi u dizajnu ne predstavljaju formulu za slijepo praćenje u nastojanju da se bude 'in.' Oni nam pomažu u razumijevanju elemenata dizajna koji su privlačni potrošačima. Riječ je o uvažavanju ukusa potrošača i promišljanju kako to na najbolji mogući način uključiti u svoj proizvod te kreirati primjeren, atraktivan i moderan dizajn.

blog2 3f

Proizvod na polici ima na raspolaganju oko tri sekunde unutar kojih će privući pažnju kupca. Dakle, sve se svodi na to da nam aktualni trendovi u dizajnu budu od pomoći, na način da se proizvod i brend istaknu iz mnoštva. U londonskoj dizajnerskoj agenciji Slice Design izdvojili su tri ključna trenda u dizajnu koja ove godine treba imati na umu.

1 - Geometrijski dizajn

Geometrijski oblici već neko vrijeme dominiraju Pinterestom. Geometrijske tetovaže tamo su jedna od najpopularnijih kategorija, tako da ne čudi da dizajneri kapitaliziraju ovaj trend obraćajući se eleganciji sklonom, dizajnerski osviještenom potrošaču.

Razmislite o nadgradnji tradicionalne estetike kako biste zaintrigirali oko potencijalnog potrošača. Ovaj stil ambalaže koristi široku lepezu boja, jake linije i naglašene oblike koji podsjećaju na 80-te.

2 – Izgled zanatske izrade

Sve rašireniji trend u proizvodnji je pomak prema zanatskoj izradi. Uz mnoštvo raspoloživih informacija, potrošači prepoznaju značaj kvalitete te brižno i umješno izrađenih proizvoda. Izvornost kao trend crpi inspiraciju u obrtnicima iz manjih sredina i 'najbolje čuvanim lokalnim tajnama,' a njihova ambalaža komunicira s potrošačima te ističe vrhunsku kvalitetu i zanatski karakter proizvoda.

3 - Jednostavno, jasno, svrhovito

Jednostavnost u dizajnu često je podcijenjena. U ovoj godini će jednostavnost i svrhovitost držati korak s eksperimentalnijim dizajnom ambalaže.

Na tržištima koja su zasićena, dizajn koji se temelji na jednostavnim simbolima, čistom tekstu i izravnoj poruci potrošaču daje jasnu ideju proizvoda i njegove funkcionalnosti.

Iza proizvoda koji prihvate ovaj trend stoji korektan odnos prema kupcu. Riječ je o izravnoj komunikaciji s potrošačem kojem je odmah jasno što kupuje i kako to funkcionira. Bez marketinških trikova. Bez promišljene dopadljivosti. Samo jednostavan, jasan i moćan dizajn.

Kako implementirati ovogodišnje trendove u identitet svog brenda?

Nije jednostavno prigrliti suvremene dizajnerske trendove, a pritom očuvati godinama građeni kapital svog brenda. Ali, izvedivo je. Naše znanje i iskustvo, kontinuirano osluškivanje trendova i uvažavanje potreba klijenata s kojima nastojimo razvijati partnerske odnose temelj su za vrhunski dizajn i ambalažu vaših proizvoda.

Izvor: foodbev.com

Tiskara Digitalni tisak

Digitalni tisak Zagreb

Ambalaža

Grafokor offset

Digitalna Tiskara posjetnice

Digitalni tisak memorandumi

Ambalaža

Plakati kutije letci

Proizvodnja ambalaže zagreb

Reljefni tisak, specijani

tiskara TAGOVI ambalaža kutija folio tisak zlatotisak štancanje reljefni tisak slijepi tisak rokovnici kalendari dorada Tiskara Zagreb Digitalna tiskaratiskovine grafička priprema identitet tvrtke katalog proizvoda kontakt formular letak offset offset tisak on line tisak plakat

AMBALAŽA Dugogodišnji smo proizvođač ambalaže, i rado bismo vam ponudili naše usluge i pomogli da smanjite troškove ambalaže, ili dobijete atraktivniju i kvalitetniju ambalažu koja bi vaš proizvod više istaknula na prodajnim policama. Ambalažu izrađujemo kartonom do 400 gr., klasičnim offset tiskom. Posebno ističemo mogućnost dodatnog foliotiska, UV lakiranja i slijepog tiska, čija primjena čini proizvod uočljivijim. Također lakiramo karton za blister pakiranja. - tag:

Pošaljite nam online upit i uvjerite se u naše mnogobrojne prednosti kao što su: kvalitetan otisak, konkurentne cijene, optimalni rokovi isporuke, dostava, itd... Indirektna tehnika tiska danas se koristi za tisak većine grafičkih proizvoda. Otisak se prenosi s tiskovne forme na gumenu navlaku, a zatim preko tiskovnog valjka (cilindra) na tiskovnu podlogu. Tiska se uglavnom na papir, polukarton i karton. Moderna tiskarska tehnologija koja ksenofotografskim postupkom pomoću lasera prenosi zadani motiv na papir. Omogućuje otisak malih i srednjih naklada, bez izrade filmova i ploča kao što je slučaj u offsetnom tisku. Prednosti digitalnog tiska su konkurentne cijene malih naklada, brzina isporuke gotovog produkta i mogućnost personalizacije, odnosno individualizacije tiskanih proizvoda. Grafokor nudi digitalni tisak na trenutno najsvestranijem stroju za digitalni tisak .Korisnicima nudi mogućnost tiska na široki spektar materijala kao npr. papir, plastika, koverte, itd.

tiskara digitalni tisak offset tisak ambalaža digitalni tisak offset tisak Tiskara Grafokor