Važnost dobrog dizajna ambalaže

1U ljudskoj je prirodi da smo vizualna bića. Uspješne tvrtke znaju kako privući pozornost kupaca pomoću kvalitetnog dizajna ambalaže.

Zanimljiv i privlačan logotip igra važnu ulogu u marketingu proizvoda, ali vizualno atraktivan i upečatljiv dizajn ambalaže u pravilu je najučinkovitije oruđe u privlačenju kupaca. Kupce prije svega privlače proizvodi koji dobro izgledaju. Nešto što je zanimljivo i dobro dizajnirano zasigurno će privući više potencijalnih kupaca od nečeg loše dizajniranog i prosječnog izgleda.

Zbog toga je dizajn ambalaže toliko važan, jer osigurava bolju prodaju proizvoda. Upravo zahvaljujući dizajnu ambalaže stvara se poveznica brenda/proizvoda s određenim elementom – bilo da je riječ o boji ili fontu – zbog koje će dobro dizajnirana ambalaža privući potencijalne kupce i koji će ju i kasnije povezivati s proizvodom. Dobar dizajn bi uvijek trebao odražavati proizvod te kreativnost i osobnost tvrtke. Kod dizajna ambalaže nije riječ samo o tome da treba dobro izgledati. Iza svega se krije cijela znanost – od oblika ambalaže do korištenih materijala – pri čemu se, naravno, ne smije zaboraviti funkcionalnost.

Jedna od stvari na koju se kod dizajna ambalaže nikada ne smije zaboraviti je zaštita koju osigurava proizvodu; privlačna ambalaža koja ne štiti proizvod nema nikakvog smisla. Napravljeno je puno istraživanja i studija o važnosti dizajna ambalaže, a ono u čemu su sve suglasne je da jednostavnost prodaje. Ljudima je najvažnije dobiti informacije na brz i jednostavan način. Iako sve počinje s privlačenjem pozornosti (što podrazumijeva vizualno atraktivnu ambalažu elegantnog oblika), jasni podaci o proizvodu su od vitalne važnosti.

Tvrtke žele da ljudi kupuju njihov proizvod – ne žele da potencijalni kupci odaberu proizvod konkurencije zbog bržeg pristupa informacijama na njegovoj ambalaži. Osim jednostavnosti, kupci žele iskrenost i autentičnost. Drugim riječima, žele znati da je proizvod s ambalaže uistinu takav. Da biste potencijalne kupce uvjerili u to, ambalaža treba ulijevati povjerenje. To se može osigurati odabirom što kvalitetnijih materijala. Dobra ambalaža treba odražavati i osobnost tvrtke. Ako je tvrtka ekološka i moderna, ambalaža bi trebala biti iz recikliranih materijala i inovativna. Ne umanjujući važnost logotipa kada je u pitanju marketing, snaga koju vizualno atraktivna ambalaža ima na kupce kod odabira i kupnje proizvoda je nemjerljiva. Kupci žele povezati proizvod s nečim pozitivnim, a dizajn ambalaže je često prva stvar koju će uočiti i zapamtiti.

Izvor: 36creative.com

Tiskara Digitalni tisak

Digitalni tisak Zagreb

Ambalaža

Grafokor offset

Digitalna Tiskara posjetnice

Digitalni tisak memorandumi

Ambalaža

Plakati kutije letci

Proizvodnja ambalaže zagreb

Reljefni tisak, specijani

tiskara TAGOVI ambalaža kutija folio tisak zlatotisak štancanje reljefni tisak slijepi tisak rokovnici kalendari dorada Tiskara Zagreb Digitalna tiskaratiskovine grafička priprema identitet tvrtke katalog proizvoda kontakt formular letak offset offset tisak on line tisak plakat

AMBALAŽA Dugogodišnji smo proizvođač ambalaže, i rado bismo vam ponudili naše usluge i pomogli da smanjite troškove ambalaže, ili dobijete atraktivniju i kvalitetniju ambalažu koja bi vaš proizvod više istaknula na prodajnim policama. Ambalažu izrađujemo kartonom do 400 gr., klasičnim offset tiskom. Posebno ističemo mogućnost dodatnog foliotiska, UV lakiranja i slijepog tiska, čija primjena čini proizvod uočljivijim. Također lakiramo karton za blister pakiranja. - tag:

Pošaljite nam online upit i uvjerite se u naše mnogobrojne prednosti kao što su: kvalitetan otisak, konkurentne cijene, optimalni rokovi isporuke, dostava, itd... Indirektna tehnika tiska danas se koristi za tisak većine grafičkih proizvoda. Otisak se prenosi s tiskovne forme na gumenu navlaku, a zatim preko tiskovnog valjka (cilindra) na tiskovnu podlogu. Tiska se uglavnom na papir, polukarton i karton. Moderna tiskarska tehnologija koja ksenofotografskim postupkom pomoću lasera prenosi zadani motiv na papir. Omogućuje otisak malih i srednjih naklada, bez izrade filmova i ploča kao što je slučaj u offsetnom tisku. Prednosti digitalnog tiska su konkurentne cijene malih naklada, brzina isporuke gotovog produkta i mogućnost personalizacije, odnosno individualizacije tiskanih proizvoda. Grafokor nudi digitalni tisak na trenutno najsvestranijem stroju za digitalni tisak .Korisnicima nudi mogućnost tiska na široki spektar materijala kao npr. papir, plastika, koverte, itd.

tiskara digitalni tisak offset tisak ambalaža digitalni tisak offset tisak Tiskara Grafokor